Oddział Leczenia Otyłości

Odchudzanie

  • Start
  • Koszt pobytu oraz informacje dotyczące rezerwacji(current)

Warunkiem dokonania rezerwacji jest:

  • kontakt telefoniczny lub mailowy w celu sprecyzowania daty turnusu 
    oraz zapisania się na listę uczestników,
  • dokonanie wpłaty zaliczki w wysokości 500,00 zł (potwierdzenie dokonania wpłaty proszę przesłać mailem na adres: olo@szpital.olsztyn.pl)  maksymalnie 3 dni po zgłoszeniu rezerwacji terminu na rachunek:

    Miejski Szpital Zespolony; PKO BANK POLSKI S.A. Oddział 9 w Olsztynie 
    nr 36 1440 1228 0000 0000 0189 0767 (z dopiskiem w tytule „turnus od data” ) 
    Resztę kwoty należy wpłacić najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu na rachunek Szpitala (potwierdzenie dokonania wpłaty proszę przesłać mailem na adres: olo@szpital.olsztyn.pl

    TYLKO REZERWACJE Z WPŁACONĄ ZALICZKĄ MAJĄ STATUS POTWIERDZONYCH

     WARUNKI REZYGNACJI

    Przy rezygnacji na minimum 1 miesiąc przed rozpoczęciem turnusu zwrot 100% wpłaconej zaliczki, poniżej 1 miesiąca 50%. W przypadku skrócenia pobytu z przyczyn niezależnych od Szpitala wniesiona opłata nie podlega zwrotowi, jak również nie odwołanie rezerwacji na min. 7 dni przed. Okres zwrotu wpłaconej zaliczki wynosi do 7 dni.