Koszt pobytu: 1800 zł.
Warunkiem dokonania rezerwacji jest:
-
kontakt telefoniczny lub mailowy w celu sprecyzowania daty turnusu
oraz zapisania się na listę uczestników, -
dokonanie wpłaty zaliczki w wysokości 500,00 zł (potwierdzenie dokonania wpłaty proszę przesłać mailem na adres: olo@szpital.olsztyn.pl) maksymalnie 3 dni po zgłoszeniu rezerwacji terminu na rachunek:
Miejski Szpital Zespolony; PKO BANK POLSKI S.A. Oddział 9 w Olsztynie
nr 36 1440 1228 0000 0000 0189 0767 (z dopiskiem w tytule „turnus od data” )
Resztę kwoty należy wpłacić najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu na rachunek Szpitala (potwierdzenie dokonania wpłaty proszę przesłać mailem na adres: olo@szpital.olsztyn.pl)TYLKO REZERWACJE Z WPŁACONĄ ZALICZKĄ MAJĄ STATUS POTWIERDZONYCH
WARUNKI REZYGNACJI
Przy rezygnacji na minimum 1 miesiąc przed rozpoczęciem turnusu zwrot 100% wpłaconej zaliczki, poniżej 1 miesiąca 50%. W przypadku skrócenia pobytu z przyczyn niezależnych od Szpitala wniesiona opłata nie podlega zwrotowi, jak również nie odwołanie rezerwacji na min. 7 dni przed. Okres zwrotu wpłaconej zaliczki wynosi do 7 dni.